20 Kas 2014

Mimik Mimi

Mimlerle dolu bir ayı geride bırakmak üzereyiz. Umarım hepimiz için her şey yolunda gidiyordur. Bu aralar günler yetmiyor gibi geliyor, yeni güne alışamadan yarını yaşıyorum gibi. Kış kapıda, günler kısaldı ona yoruyorum. Ve yaklaşık 1 hafta yokum, gitmeden mimimi yapayım dedim.  Medanşeri ve complete_the sentences beni mimlemişti kendilerine teşekkür ediyorum. :)
Yazarak anlaşabildiğimiz ya da öyle olduğunu zannettiğimiz sanal sosyal alanda, kendimizi daha iyi ifade etmek için sık sık smiley kullanıyoruz. Bir yerde o sarı suratlar bizim duygularımızın yansıması oluyor. Peki bu sarı suratlar herkes tarafından aynı mı algılanıyor, bakalım. 

Malzemeler:

1. 2.3. 4.5.
6.7.8.9.10.
 11.12.13. 14. 
15.


Hazırlanışı: 

Yukarıda yer alan "smiley" ifadelerini kendinizce nasıl tanımlarsınız, en sık hangi durumlarda kullanırsınız? En az 5 tanesini seçerek tanımlayınız. Süre 15 dk, başarılar :)

Bu ifadeleri daha önce görmedim farklı geldiler, o yüzden gördüğüm anda bende nasıl bi intiba oluşturdu onları yazacağım. :) 

Artiz hatta artizin başganı. Karnı tok sırtı pek zengin züppe dedikleri tip gibi duruyor. ''Her şeyi ben bilirim/bilmişim bilmesem de sana ne'' der gibi gereksiz bir özgüven içinde. :)

Yorgun, bitkin, halsiz, tükenmiş, yenilmiş, ama çaresiz, yapacağı bir şey yok, alışmış bu duruma...

Çok içten duruyor, sessiz sessiz ağlıyor, muhtemelen kendine kızgın, üzüntüsünü yoğun bir şekilde yaşıyor, bir müddet yalnız bırakılmalı...


Utanmış, ama kafası da karışık ne hissedeceğine karar veriyor, ''Şimdi ben iyi mi ettim kötü mü?'' çıkmazına düşecek bir şey yaşamış az evvel, düşünceli de.


Mutluluk ifade eder aslında, bu'nsuz bir mesaj sanki tripli mesajdır, mesajın sonuna bu ifade eklenerek ''her şey yolunda dostum'' iması yapılır. Ya da hayır bu'nsuz bir mesaj bir şeylerin yolunda olmadığına delalettir.  


Ve bu güzel mimi
Dürri Yekta, Kitap Eylemi, Resim Defterimm bloglarına ve deeptone'a yolluyorum. :) 
Dipçe: 1 delinin günlükleri de mimlendi.

Görüşmek üzre. :)

22 yorum :

  1. ah ne güzel mim bu uzun zamandır yapmıyordum ama bunu mutlaka yapacağım, teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim merakla bekliyorum o zaman :) Mimin orjinali için medanşeri'ye bakabilirsiniz ben biraz fazla yorumlamışım sanki :)

      Sil
    2. Smileylerden hep güleni düşsün bize

      Sil
  2. Merhaba gerçektende mimi bol bir dönemdi geçip giden.. her günümüz hayırlara vesile olsun.. 9 nolu smiley den gönderiyorum =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin :) Ben de iade-i smiley yapıyorum o zaman, görüşmek üzere :)

      Sil
  3. Çok tatlı ifadeler, sık kullanıyoruz kesinlikle. Güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sanal alanda biz oluyor o sarı suratlar :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Telefonda ya da internet üzerinde kullandığımız bu ifadeler bazen yetersiz kalıyor. İşte öyle bişey benim ruh halim. Güzel bir mim olmuş keşke biri de beni mimleseydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Bir mutluluğu gülen surat ne kadar ifade edebilir ki, -mış gibi yapar sadece.
      Ve mimlendiniz!

      Sil
    2. teşekkür edeirm :) yanıtladım bile

      Sil
    3. Bulamadım mimi okumak isterim :)

      Sil
  5. Cnm meraba,
    ne kadar değişik bir blog.
    Bana da beklerim;)
    http://benvehayatvesaire.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sana geliyorum ki zaten :) Sen de hoş geldin :)

      Sil
  6. amma güzel açıklamışsın yaaa :) yapıcim zağten. dürri yekta çok eski arkadaşım yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mii pek memnun oldum :)) Selam olsun o zaman :)

      Sil
  7. ehehhe "artiz" mii :)
    en favorimm

    YanıtlaSil

Düşüncelerini paylaş lütfen... Ben yazdım sen de yaz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...